Friday, August 29, 2014

beli shaklee secara online, order sendiri nanti sampai la ke rumah

assalamualaikum

special entry for shaklee users

kadang2 aku tak sempat nak reply whatsapp yg nak beli barang shaklee

mostly time aku tengah bergelut dalam class time tu lah bertubi nak order lah, nak tanya macam2

sorry for my bad, lack of time

tapi aku try reply 1 by 1

berita gembira, shaklee dah ada online shopping tauuuu


so anyone yg nk dah memang target nak beli barang apa, sila la klik :

shaklee online shop sila klik!

dekat sidebar belah kanan yg atas sekali tu pun korang boleh klik if nak buy product

sini korang boleh shopping barang shaklee sesuka hati korang

dan barang tu nanti akan di pos kan oleh pihak shaklee sendiri

tapi kalau korang masih tak pasti nak consume what kind of product, boleh la berhubung dgn saya

insyaallah saya try suggest the best, with reasonable price and tak perlu mengarut amik mcm2 product sampai yg tak perlu pun nak consume

so, check out my ig, @sayajual.shaklee for details and contact me if u want to consume

sebab ada certain customers ni bijak, dah survey dah product apa nk consume so nt terus wassap saya nak order, memang senang cite la kn

customer skrg advance, dorang dah search siap2 dah apa yg perlu nak consume. so nanti tinggal nak cari orang untuk order je. good one!

lepas order dan setel dgn payment, korang akan dapat parcel selewat2 nye 4 ke 5 hari waktu bekerja.. so far if semenanjung dalam 2 atau 3 hari

if sabah sarawak dalam 4 ke 5 hari. depends ye

till then, daaaaaaaaaaaaaaa

No comments: