Monday, February 22, 2010

i dunno what it is~~!!!!!

assalamualaikum~
ya ampunn,, tolong lah aku memberi kekuatan menempuhi hari hari yang sangat bosan di rumah ini! cuti panjang yang sangat bosan kott TAPI nikmat sebab goyang kaki senang hati. ehem, senang hati lah sangat padahal macam hell aku tengah fikir ni, ciss! ini membuatkan aku rasa my house is like hell babe!~ trust me, i'm not lie~ ini disebabkan aku tengah dan terpaksa berfikir tentang masalah bodoh yang berlaku yang sangat amat dikesali. (aku akan update sikit2 sebab rasa tak tertahan pulak kalau tak menaip ni~huh~~!!!


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


rutin setiap hari semua sama je. nothing special. bangun, makan, tengok tv, online sepanjang masa tu adalah satu kemestian. aku tak boleh bayang kan kalau tak online, memang aku tak buat apa apa langsung kat rumah. aku sangat free okay~!!! so kalau nak ajak aku keluar sila la datang jemput aku dan send me back di rumah sebab aku sangat free ni TAPI rumah aku jauh laaa. hahahaha =pp

awwww~~~ nak pi toilet sat, mandi laaaa, sangat panas la malaysia ni. rasa nak tinggal kt kutub utara dengan bear je =)) cukup kot untuk entry ni nak menyatakan introduction aku about the latest news. jap lagi (esok lusa la tu kn) dapat new ideas aku update balik.

wassalam~~

2 comments:

mizzbutterfly said...

hahhaaa..
ko tak rindu assigmnet...tutorial..??clas..??
huhuhu aku da penh rase..mmg borink la duk umah mcm tuh je...try to planning sumthing...heheheh heheh kire bintang2 mlm2..okie gak...feel it..

Sakina Kushairi said...

aku tak rindu lagi semua tu buat masa ni
maybe a month later i will miss everything!
haha
now aku byk berfikir and skrg semangat nk wt cupcakes~
yeehaw~~