Tuesday, April 3, 2012

tolong lah dengar :(

assalamualaikum...

selamat hari selasa :)

YA ALLAH, sibuk nye saya minggu ni :(

banyak nye keje aku... minggu ni MINGGU KE 11. minggu ni macam tak cukup oxygen, tak cukup masa... koraang baca je lah tah apa aku taip ni. seriously sem ni memang paling hectic sekali bagi aku. sebab banyak sangat kerja, mini project dengan lab, dengan assignments nye...

minggu ni saja kena submit lab power electronics by friday..

then MINGGU 12, next monday submission of business plan utk subject technopreneurship and tuesday kena present business plan tu..

khamis kena submit assignment #2  renewable energy and petang nye, FYP proposal presentation. FYP ok FYP~~

minggu seterusnya MINGGU KE 13 kena submit assignment #3 industry control, dah la assignment #2 pun habus pun tarak sebab mini project yg tergendala, susah gila kentang! lepas tu demo untuk mini project renewable energy pulok..  tu tak termasuk mini project workshop lagi.

haih la, banyak sungguh project sem ni.. later by the end of this sem aku akan total up semua lab, assignment, mini project yg aku kena buat sem ni.

semester 1 2012, cepat lah kamu beransur, tak sabar nak cuti.. fuhhh!

No comments: