Wednesday, December 26, 2012

rindu semua kawan kawan saya

assalamualaikum...

selamat pagi rabu

u know what, baru pagi ni matahari keluar after a few days mendung je..
GOOD MORNING SUNSHINE!

just wanna share my thought, my feeling towards my friends..
how much i miss my friends so much.. a long time tak jumpa, tak borak2.. banyak betul cerita nak share ni..

rindu kat bestie, ili.. kawan zaman sekolah teknik dulu.. aku rasa paling rapat, paling kekal si cek mek tu lah. bakal jadi tunangan orang in a few months later. babe, iollsss tak sabar ok!

same with my misha, college-mate masa kat lagenda... sampai sekarang kami hang out.. rindu nak karaoke..

rindu tum, ika, zaty, amin. kawan buat assignment masa di kolej dulu. best nya, susah senang pun sama sama. dekat nisa jugak, my 3 years roomate. rindu ber-pillow talk, rindu bercerita. rindu semua kawan2 kat kolej.. kenangan di kolej la yg terbaik sekali, yg pasti aku memang tak lupa sampai bila bila :)

rindu jugak kawan2 di bmi.. ecah, fafau, kak illa, lynda. tak lupa jiran tetangga yg selalu terserempak kat wash room. dorang semua baik baik belaka. banyak tolong secara tak langsung..

ada yg lama tak jumpa due to kesibukan masing2, study, kerja.
so it can be -dimaafkan lah-

bila dikenangkan, memang kita ramai sangat kawan, kenalan. tapi on top of that, berapa orang daripada dorang yg so called truly friend?

i can see that i have a few. so lucky to have them. eventhough lama tak jumpa, keep in touch pun sekali je setahun but tahap kepercayaan aku kat dorang still jugak 100%. still can be trust.

and 1 thing, aku jugak belajar erti friendship yg musnah akibat kebodohan si perempuan yg sibuk mengejar lelaki dan juga sanggup tuduh aku macam macam. and aku rasa to be friend like before is impossible because the girl like tak sesuai untuk dijadikan kawan. juga aku rasa tak menyesal tak ada kawan macam tu.

after almost 6 years aku hidup berkawan since after SPM, a lot of things yg aku belajar. macam macam jenis orang aku jumpa. macam macam ragam manusia. so i learnt a lot. how to deal with people, how to be around with them.

a few weeks later, aku akan start internship. a new things pulak aku akan belajar, environment baru that i will enter. ragam manusia bekerja pulak.

itu semua lesson berguna bagi aku. tak sabar pun ada, nervous tak payah cakap lah..

so, bye!





No comments: