Wednesday, October 2, 2013

hutang

assalamualaikum!

hai october, finally u are here.

fyi, dah 5 bulan aku tanam anggur. syiok nye. haha. sampai rasa malas nak keje. banyak nye inetrview aku reject. aiyooo. so after this bila dah stay di putrajya, no more excuses jauh lah apa lah. haih. lama sangat aku rehat ni.

btw, aku rasa mcm banyak je hutang entry.

1) entry kawen my lovely friend, ili. serta wedding kawan2 yg lain like nisa, syida.

2) entry convocation day last 1st sept. oh my, let me tell u the story later ha, how i feel.

3) entry mumbling. yes, lama tak bebel, talk shit, meluahkan perasaan kan. it helps me to calm my unwanted feeling. it relieve a lot i tell u. but in a good way. i also have something to share, health tips where i got from my sister (super annoying, choosy and health freak)

it 10 minutes to 4am. i better go to sleep now. else will be like yesterday. ada call dari company xyz at 9.30am tapi aku tak answer sebab kang kantoi belum bangun haaa malu je muka aku ni. haha. tak patut betul, lepastu harap dia call balik memang tak dapek la diknon. alasan je kan aku sbb malas keje.

2 3 bulan lepas target lepas raya puasa ni dah dapat keje tapi ini harapan nusa bangsa. skrg berazam lepas raya haji. ini bukan auta. moga aku dipertemukan dgn pekerjaan yg vahhh kebabom. taknak la asal dapat keje rembat. first impression aku selalu betul, gerak hati aku memang 90% betul. kalau aku rasa mcm no nehi, means no. don't ever try to say yes. otherwise, keje lah aku seminggu dua lepastu resign. ye, aku memang memilih. dont judge me, we are not living the same shoe. sekian.

No comments: