Tuesday, March 9, 2010

apa kah ini?

sebulan tinggal di rumah
aku telah membawa hasil yang lumayan
berat aku naek oooooo
**kg turns tu **kg~ tak kan la aku nak bagitau kan??
muahahahaaa
tapi rasa rasa macam penimbang tu rosak je
(alasan nak sedap kan hati)
lagi pun seluar aku semua nye longgar je, yang tak boleh pakai pun dah boleh masuk dengan berjaya
haish~~ penimbang sabotaj aku ke haa??

seperti apa kah ini?
i'm back to the actual shape, same as 3 years before
before i entered college
tapi kalau pipi je naek okay la,, yg laen please lah jangan naek ye~
hahaha

selepas ini will be aware about time to eat, means bukan sebarangan time je nak makan
akan ku beli jugak krim halia whatever tu untuk menghapus lemak2 di kawasan tertentu
ini penting!! nanti kalau obesiti cmne?
nanti kalau dah 2 3 tahun gemuk lagi susah,
lemak degil terkumpul lagi susah nak hilang ooo kawan kawan
kencing manins, darah tinggi, saket jantung??
mintak jauh, lama lagi nak hidup ni

dah la generasi 3G sekarang dah meningkat
GEMOK GEDEMPOL GEMPAL
jangan la kita nak menambah lagi nisbah 3G yang tak sehat ni
sikit sikit lama lama jadi bukit ye kawan kawan
=)p

No comments: