Thursday, February 10, 2011

kalau boleh~


Tak suka bila terfikir benda benda yang annoying lagi menyampah..
Walaupun cuba tak nak fikir, tapi suka datang..
Suka spoil kan mood yang sememang nye tak berapa nak baek..
Benci bila aku berada di suatu situasi yang sangat sesak kan diri sendiri..
Benci bila berada di suatu tempat yang sangat asing, sangat empty..
Benci bila semua perkara jadi tak kena..
Benci bila semua benda yang aku nak tak dapat..
Benci bila aku terfikir benda yang remeh tapi menyusahkan..
Benci. Benci dan sangat benci..
Kalau boleh, nak je bergembira setiap masa. Tak nak fikir (tapi selalu terfikir)benda benda yang membosankan, menyakitkan hati..
Kalau boleh, nak je duduk rumah, malas buat apa apa..
Kalau boleh….
I am finding my own self. Yang aku tau dulu bukan macam ni.
Aku tau motif aku menulis ni tapi korang mesti tak faham kan? Messy and so whatever~
Gambar hiasan macam biasa;

.
.
.
.
.


ni buku aku masa umur 3 ke 4 tahun..
dulu masa kecik kecik aku hafal beb buku ni..




ni of coz la baju aku kan, masa umur 4 ke 5 tahun kalau tak silap. mesti la aku tak ingat kan.. hakhakahk



the sisters :)

(emosi yang kurang stabil sebenar nye, maka nya terhasil lah apa yang aku taip kat atas tu)

bye!
nak tidur tengah hari ~~

4 comments:

mizzbutterfly said...

simpan baju kurung tuh...nnty bagi anak pakai..pasti chomel..baju kurung aku time budak2..dah hbs buang atau bg orang..hehehe

Sakina Kushairi said...

wany,memang simpan pun, banyak lagi baju lama, mainan lama, sayang nak buang.. simpan je..hehe

NFA said...

wahhhh!
unbelievable akk simpan lagi baju time kecik kecik.
sy punyee dh takde daaa.
dah buanggg.
sob sob.
and same as me,
kalu boleh nak duduk umah tak nak buat apa apa.
haha.
(:

Sakina Kushairi said...

tu la, naseb tak buang.. balik rumah lama yg kat perlis memang penuh je barang old school :D
adaaa laagiiii banyakkkk~~ :)
takpe2, kita study je, nanti keje pastu kawen pastu duduk la rumah :p