Saturday, August 14, 2010

4 ramadhan :)

alhamdulillah, hari ni pun sempat lagi berpuase untuk hari ke 4 bulan ramadhan :)


1 ramadhan: beli makanan kat bazar uia, macam serik tak nak pegi dah sebab ramai sangat2 org. maybe sebab tu 1st day, then sampai pun almost 6.30pm sebab ada quiz yg abes pukul 6. quiz? hampeh! jawapan aku laen dari sume org, sume org dapat jawapan yg same. damn! berbuke dengan rumate and classmate merangkap neighbour next door kat bilik aku yg indah permai. haha sempat bertarawih kat surau BMI yg agak indah dan bising...

2 ramadhan: beli makanan kt cafe bawah je sebab hujan pulaksss,, malas nak kelua.. berbuke dengan rumate and neighbour next door jugak.. time berbuka ni best, pecah perut sebab gelak je bukan sebab kenyang... haha,, macam2 cerita kelua =)) malam lepas berbuka sempat jugak bertarawih and tadarus dekat surau... setakat ni tak miss lagi la 3 kali tarawih termasuk malam 1 ramadhan :)

3 ramadhan: hari ni agak tak best sebab ramai org, rmi kawan2 balik... berbuke dengan zue,, grupmate time orientasi. beli makanan same kt cafe bawah yg makanan tak berape best. =| tapi zue ni lawak gile, cite die sume wt aku gelak.. tak bleh blahh pasal gi beli makanan kt uia, hahahah,, letih aku gelak, dah la kenyang... kesian korg =)) mlm ni disebabkan berseorangan, aku pn malas and takut nk turun surau sorang2.. huhu~~

4 ramadhan: hari ni lagi best, aku beli makanan sorg2, berbuka pn sorg kt bilik. sadisss sgt kn?? ouh takpe, dah biase... dah la pagi tadi saket perut yg teramat sgt!!!kesimpulan nye hari ni sgt lonely :( and malam ni pun aku tak turun gi tarawih lg, rugi kn tp tak berani la,, sunyi2 lg.. huhu~~ nak balikkkkkkkkk..................




SELAMAT BERIBADAT :)




p/s: semoge nenek cepat sembuh...



however, i still can't stick myself with this place.omg!

9 comments:

Nuruljannah BadrulHisham said...

alahai bebeh..kesian nye kamu...

Sakina Kushairi said...

huaaaa!! sdey la jannah wiken ni, sooo lonely :(

Nuruljannah BadrulHisham said...

aku sedih nok..!!ko tolong cri kan sape2 yg nk g mekah dlm msa tdekat..aku nk kirim loket yg baru.. wei,memang xde org ke kat hostel..?

Sakina Kushairi said...

kalau aku jd ko pn aku dh demam2 kot :(
ade la 3 4 kerat.. siyes sunyi kot ni
huaaa!! tension aku.. :(((

mizzbutterfly said...

kesian nye kan...yer la umah jauh...aduhai... kalo aku jadi ko..da meraung da kot..

. . . h u s n a . . . said...

hahaha... saba ea syg.. tuh sume dugaan...

Sakina Kushairi said...

wany: sdey kn, sadis je
terase amat lonely :(
aku pn cm nk meraung tp mst xde org dgr
haha

izni:yup izni, aku byk besabar...
tenkiu <3 :)

D said...

bazar UIA tu kira dah habis lapang dah tu...mane ade sesak..thn ni punya gerai2 tak byk mcm thn lepas..thn lepas punya laaaaggi sesak..hehehe...salam ramadhan!~

Sakina Kushairi said...

haha ye ke? kami gi ari rabu tu punye la ramai sgt2.. aah la kak atie, x byk gerai,, mknn cepat abes pulak tu :(