Tuesday, January 10, 2012

persembahkan gambar terbaru budakcun malatopss ^^


asalamualaikum...
selamat hari selasa yg sejuk lagi menyamankan.
hari ni perlis sungguh sejuk mendung dan penuh berkat ^^

tetiba saya mahu menunjukkan kepada semua, gambar awek awek cun yg bakal malatopsss
haha

sila la lihat -->>


gambar baru, rambut depan pun baru potong sebab dah masuk sekolah
darjah 1 yaww!
tengok, rambut dia senget kan?
HAHA




ohh myy! terkembang pulak hidung ai~~

ohh ye, ce tengok buaian kat 2 gambar atas ni, buaian ni turun temurun tau tau since saya kecik lagi..
buaian ni banyak memori daun pisang kot, dating time kecik2 dengan skandal dalam taman dulu
HAHA
(tipu je keje)

see, saya cakap tak tipu, lama dah usia buaian ni
petang2 sebelum magrib, siap2 mandi, landing cari pakwe ensem jap ehh hisap susu sepam dua buat bekalan malam hari :))
(gambar yg blur tu sebab mama tak pakai tudung so saya blur rambut dia :p)
picture tahun 1993


ok sambung kepada gambar awek cun~~

ni adik bongsu kepada ququ, nama dia cinta

cubaan nak peace yg tak penah jadi
HAHA

ish, mereka cuma kanak2 berumur 7 dan 3 tahun. 
mereka juga cousins saya
sungguh best bersama mereka :)

tajuk entry tu hover je  ^_^

sekian.

2 comments:

haney said...

walau rupa mu tak ku kenal. tapi lobang idong mu tetap menjadi pujaan hati ku. hahhaha :D

Sakina Kushairi said...

orang memang selalu cam lubang hidung dia. HAHA :D