Thursday, January 5, 2012

spontaneous Thursday #1

kata mereka mahasiswa tak boleh ambil bahagian dalam berpolitik

kata mereka jugak "pointer pun tak seberapa sibuk nak demo"

oleh itu, selagi aku tak habis study, jangan harap aku nak daftar mengundi untuk PRU nanti sebab aku mahasiswa.

9 comments:

Gdsbnga said...

malas nak amik tahu pasal politik ni . taktahu nak sokong mana .

Unknown said...

kadang2 masing2 nak tunjuk besar kepala, nak tunjuk kuasa.. so annoying~

dillabaharudin said...

yeah..alla x pernah terfikir pun nak pergi mendaftar lagi. heee...

Cikrosecute said...

follow sini...

Unknown said...

alla; haha.. sama la, asyik lupa last2 malas lah :p

Unknown said...

cik rose; thanx! ^^

Nik said...

politik kadang2 mmg annoying.tapi perlu daftar mengundi dan pi mengundi.sebab tu tanggungjawab kita kan :)

The World Bookmarking said...

Eligible work. Worthy of applause. Thanks.

World Bookmarking Now said...

Worthy of applause. Looking for the next.