Monday, February 6, 2012

sila jangan jealous sebab saya jumpa blogger cantik ;)


assalamualaikum semua..
how's your day? :)

okay, tak perlu berselindung lagi kegembiraan yg teramat sangat
sehingga tahap endorphin dalam badan meningkat dengan deras

fuhhh!



finally saya jumpa jugak blogger cantik ini, nurul ain abd salam
tak sangka, tapi memang rezeki ^^



gambar atas ni dari fb beliau, saya "ter" copy. 
ampunnnnn!! 

semua nya gara2 nak dapat free sample cosmoderm. tapi itu hanya lah sebab kedua
sebab pertama sebab saya nak jumpa beliau in person


okay, tentang product ini, cosmoderm, mama saya yg turut join tadi so in love and nak try them all yaww!

dan sudah tentu saya juga kerana harga yg sangat berpatutan dan i feel like to trust this product, it's 100% made in malaysia tanah tumpah darah ku ^^

by the way, actually beliau tak gemuk tak chubby langsung, muka tak tembam langsung
so pretty, kurus cantik je ;)

okay masih nervous sampai sekarang, habis hilang sifat peramah saya 
huhu

and just spent time less than 30 minutes, she had another customers (cewah, pembaca setia beliau sedang menanti)

and saya juga perlu kejar masa membeli barang perniagaan (cewah lagi, tapi betul lah) dan berkejar pulang secepat mungkin untuk solat asar kerana it almost 6pm
pfft~~



10 comments:

Cik tikah said...

ooo... made in malaysia. price macam mana ye?

Nuruashia said...

alahaiiiii nk jumpe kak ain jugakk..!!!
jeleshnyeeee :(

haney said...

ok jeles sgt!

Sakina Kushairi said...

cik tikah; utk BB cream & cleanser rasa dalam rm23, tapi affordable utk kte as a student ;)

Sakina Kushairi said...

nuruashia; yang, awak kt kl kan? nt kalau kak ain buat sesi bertemu peminat (cewah) utk brief pasal cosmoderm, pegi la. alert kt fb beliau :)

haney; ketaq lutut. haha

Miss N™ said...

bestnyer...ok ke krim tu??

ila said...

ok ke produk nie/?

Sakina Kushairi said...

cik nur; sy belum try sample tu.. nak habis kan yg tengah guna. nanti sy review :)

Sakina Kushairi said...

ila; kak ain cakap adik ipar dia ada problem jerawat, and guna produk ni. after that ok :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)