Tuesday, February 28, 2012

hari yg macam bongok


assalamualaikum...

terasa sangat penat hari ini.

dalam purse tinggal kurang rm1.00

nak cash out tapi kat sini ada atm cimb je, aku guna bsn. itu juga sebahagian dari masalah. daym!

tengah hari 12pm bertapa dalamm lab sampai almost 5pm. ni semua mini project industrial control punya pasal. daym lagi.

nak print notes, jumaat ada test. laptop baru takde microsoft office, just starter saja. bukak balik laptop lama. lepas tu printer pun nak buat hal jugak. boleh nak keluar error jadah nye. ada yg nak makan kaki aku nanti... printer lama dah penah makan penumbuk aku dah..

credit pun takde. bukak cimb click dari magrib, sekarang baru dapat. cam bodoh je. 

ni kalau kat kolej dulu, laptop problem? calling calling aswat dgn ady. 10 minit pacak depan rumah dah. tengah malam, setel!

credit takde? pegi kedai akak kat belakang. siap! boleh bawak balik burger sedap lagi..

sini? apa pun tak boleh. semalam keluar balik lambat 10 minit, aku sampai 10.10pm pun sibuk nak tahan orang. puiihh!

serious cam siall je. ha kan dah keluar. 

sape lagi nak cari pasal? meh sini.

dah la, sebelum aku terus keluar kan kata2 caci maki baik aku tengok edisi khas johan awan nano. k bai.

hai la blog kesian kau dengar luahan perasaan aku. dengar je lah eh, kalau manusia, dia tak suka nak dengar masalah orang.

4 comments:

haney said...

saba ek kina.. hehhehe

Sakina Kushairi said...

haish, salu kte x leh saba :((

saffiya_aleesya @ echa said...

caya laa kina ko siap tumbuk printer ekk..ok ar tu tumbuk printer dr tumbuk orang yer dak hehehe..standard la tu masalah ni akan bertimpa2 kalau satu tak kena haa smpai sudah laa xkena dlm satu hari tu..bad day huhuhu

Sakina Kushairi said...

haha.. aah echa, siyes penah tumbuk printer sebab die x nak print document kte ^^

ok la kan, seb baek x tumbuk orang :p