Wednesday, June 8, 2011

currently,my passion is ...


hi! happy early Tuesday...

straight to the point, my current passion is to download the series.. and now sedang gigih download drama asmara 1 and 2.. baru je tak sampai suku saya download.. syabasss! while i also finish to download nora elena too! yeehaw! the 1st episode until today's episode, which is 18th episode.. gigih tak gigih saya?? 

maaf la facebook, saya bosan sangat dengan awak. saya online awak kejap kejap je sebab nak tengok farmville saya tu.. kemudian saya balas mesej peminat dan jugak lihat friend requests mana tau dari raja brunei ke, raja kapur ke kan.. haha (lempang diri sendiri baru tau)

saya jugak sangat free dari isnin hingga sabtu tapi saya bukan free untuk kamu kamu tapi saya free untuk diri sendiri dan yg tertentu sahaja... haha (ni memang tak ada motif)

selain itu, passion baru saya juga adalah menonton move terbaru... dan paling baru adalah kung fu panda 2.. sangat best ok. nanti next entry saya cite kat awak tau~ 

saya rasa tu je kot.. dan tiada yg menarik dari saya untuk awak sebab sy pn bukan berada di tempat yg menarik.. haha.. ha, ade la 1 yg best,, short sem sangat best,, the 1st class i attended, agak happening.. tak lah dull je.. budak part timer memang sempoi laaa. kalau class biasa, dengan budak2 lain, i mean semester normal, agak bosan, mostly student pasive.. tp as part timers, they have a lot of experience and they are a bit havoc and active in class.. otherwise in normal, boring! ^^

tengok mata saya yg separuh je bukak, 
bengkak akibat tidur berlebihan ^^

saje je letak gambar geli geli ni.. i loike! :))




bye!

2 comments:

haney said...

rajinnye lah cik kak kite ni mengdownload :)

Sakina Kushairi said...

haha, free kot.. short sem lah kata kan :p