Monday, August 12, 2013

selamat hari raya

assalamualaikum

selamat hari raya uollssss

apa kabar? acaner melantak? berat badan naik berapa kilo?

aku? belum timbang, penimbang dah jem sebab bulan puasa itu hari, setiap hari aku nak timbang. HAHA. jarum langsung tak gerak weyy haaa lantak la. anggap je berat aku 40kg. HAHA

di sini ingin aku menyatakan bahwa raya ni, aku tak sentuh langsung lemang ketupat rendang, kari. YEAAY!!!

raya pertama - makan nasi tomato yg mana order, nasi beriani kat rumah maksu iaitu she cooked herself, mee rebus kat rumah mak long.

raya kedua - nasi pelangi again kat rumah maksu yg dia masak sendiri. ada la 3 kali kot aku makan, malam pun gi umah maksu lagi makan :D

raya ketiga - duduk rumah, makan nasi lauk seperti biasa. boring dah time ni.

raya keempat - bihun sup kat rumah paklang. ni acara setiap tahun wajibun. malam gi umah maksu sebab dia masak laksa penang. yeayy dapat jugak laksa time raya ni.

raya kelima iaitu harini - makan mee rebus kat rumah maksu, petang sikit gi rumah mak njang makan laksa. yeay! laksa lagi.

semua makanan sedapp.. ketupat rendang nasi impit lemang rendang kari itu semua not my favourite at all. i never teringin nak makan semua tu so far.

gambar raya lepas entry ni. kbai!


No comments: