Saturday, April 24, 2010

perempuan, gadis, wanita ;D


1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya. [saya setuju!]

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf. [saya setuju!]

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan). [saya TERAMAT setuju!]

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain. [saya setuju!]

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!! [saya setuju!]

6. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka. [saya TERAMAT setuju! dear diary, my very best listener eventhough i always forget u~eventhough i just write twice or thrice a year..haha~]

7. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna. [saya setuju! kalau kena kat aku, memang aku bunuh orang tu~!!!]

8. Bersikap terlalu serius, diam je boleh mematikan mood wanita. [saya setuju!what a boredddd~~]

9. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan. [setuju laa jugakk]

10. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya
kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal. [saya tak berapa nak setuju!rasa tak pernah pun fikir macam tu~huahuahuaa~~]

11. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa. [saya setuju!and 1 more is perrhatian okay!]

yang tulisan purple tu sy copy paste je tapi yg relevan in my mind, and the black tu ulasan sendiri :D

sometimes, i mean most of the time, perempuan ni ..........(aduhaiii,, boleh pulak lupa nak taip apa, padahal aku dah pikiaq dah ayat tadi! hampeh la ko ni kina, ingatan ikan emas betuii!!!!arrgg tension nye, ayat tadi power tu!!! =(( siott arr )

arrghhh!!dah sejam dah tapi tak ingat jugak,,okay lah, sayonaraaa!!!

4 comments:

mizzbutterfly said...

hehehehhhegurl=perempuan=WANIta= itu canggih..hahhaa

.JueJay. said...

hehe.yeah.dats rite ^_^

Ken Wooi said...

women are hard to understand =P

Sakina Kushairi said...

wani:wanita itu moden =)p

jue:kita serupaaa ;D

kenwooi:is it?seems u have experienced on it =p