Monday, September 12, 2011

saya memang berjiwa seni dan mementingkan kesusilaan *tangandibahumatapandangatas*


assalamualaikum semua... 

salam syawal ke-15 semua :)

sedang asyik bercinta ber-belogwalking, membaca belog cik adik manisss hani dan identify my sleeping type..



Memeluk Bantal


Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.


ye, saya sangat prihatin tentang kesusilaan. ehh, adakah kesusilaan merujuk kepada tingkah laku? kalau betul, memang tepat sekali... 

saya benci orang yg rude, yg kurang ajar.

saya benci orang yg bercakap kasar dengan orang lain.

saya benci orang yg suka mengarah.

saya benci orang yg macam takde sivik, tak tau batas berkata-kata dengan orang lain.

saya benci orang yg bila moody, lepas kat orang lain.

saya benci orang yg macam di atas.

ada lagi sebenarnya, tapi ni je yg sempat sy identify untuk diri sendiri..

ye, waktu bergurau itu indah, tapi jangan melampau.. jaga hati dan perasaan orang lain juga. behave yourself okay, it's about your civic, your manners..

ehh lari tajuk sikit dah ye? haha

yg bab memberikan penghargaan yg tinggi kepada muzik, lukisan and so on tu betul kot. saya memang feeling layan lagu. baca poem ke, so on, memang best la. quotes, itu adalah favorite dan boleh layan 2 3 jam nak baca yg tu je ^^ tengok painting pun rasa woww! menakjubkan. tak pecaya? tengok sini~ 

membaca peristiwa dalam mimpi? setakat ni tak dapat wahyu lagi laa~~ dan bab menjaga kesusilaan tu memang betul.. sangat tak suka orang yg tak sopan bila bercakap, bercakap kasar dan seperti di atas tu...

okay lah, niat di hati nak buat assignment then nak study, esok paper OSHA at 4.30pm.. today im done with 2 papers, 1st paper was nice, 2nd paper was likeidunnowhattosay~

pray for me guysss!



sila beri saya duet raya ;))

4 comments:

mizzbutterfly said...

tang romantik tuh mcm ner plak...???hihhiihih

Sakina Kushairi said...

romantik itu ade laaa cik wany, malu nak cakap.. wujud jugak laaa.. auuww! ^^

Nuruashia said...

nuru pon menci org yg ske lepas mrh2 kt org len huhuh

Sakina Kushairi said...

ish, jgn kite jd cmtu kn ^^