Wednesday, September 14, 2011

secreto de amor ^^

assalamualaikum ^^

terima kasih cik fanthagiro kerana mengetag saya dengan sebuah segmen yg tak boleh belahh lah pulak kan.. umpama mengorek rahsia ehem ehem.. ^^

tag nye berbunyi begini :

(Anggap soalan2 ni ditanya oleh pasangan kita pada kita.. So kita jawab je)



3 Perkara awak tak lupa pasal saya 
kuat bebel
no consideration
mengada-ngada

Nama yang awak gelar untuk saya ::
orang muda
kurus

Nama saya dalam phone awak ::
anas

2 Word yg saya kerap cakap pada awak (bf cakap kat kte) ::
miss-rindu
orang tua 

Tentang saya (tentang bf)::
nanti orang lain tau, tak nak cakap :p

Saya pada awak (bf pada kita)::
the other half of me

Kalau tengok saya, awak fikir?
nak tengok lagi :p

3 perkara yg awak nak bagitahu saya yg awak (perkara yg kte nak bgtau si dia) ::
sila berhenti merokok
sila berhenti minum nescafe
sila jangan membuat keputusan membabi buta



till then, take care people, good night and have a sweet dreams :)



2 comments:

haney said...

eheemm ehhemm.. pewwitt :)

~kiinaa~ said...

haha... jgn la ber pewit kat sy,, malu tauuuwwwwwwwwwww ^^