Tuesday, January 4, 2011

tiada mood untuk menaip walaupun banyak idea sebab cuti dah habes



assalamualaikum.

hari ni dah masuk hari selasa sebab dah pukul 1.20am =,=
okay, cam gampang je kan, macam la korang tak tau...

sebenar nye kan, aku blogwalking blog orang memang dah banyak.. so aku pun rasa banyak idea... tapi kan, aku sangat moody nak menaip sebab cuti aku dah nak habes... esok bersamaan rabu akan balik ke kl dan kamis aku akan register untuk semester ke 4 untuk bachelor of engineering technology in electrical... haha.. skema kan siap bagi full name program aku lagi.. tempat?? cari lah sendiri, scroll entry lama, tak pun sila la tanya...

haa, korang baca tak blog zack zukhairi? aku tau blog brader ni lama la jugak... tapi since tengok mamat ni lama tak update then aku malas nak layan.. tapi tadi aku tengok wujud dah entry baru dia.. so aku pun layan je la.. sepetang aku tadi, habes baca entry lama dia je.. oii zack, ang memang sempoi laa.. buncit perut aku gelak.. adek aku pun sebuk nak layan jugak =,= anybody yg tak tau, sila la layan blog beliau, sumpah best. even ayat cam gampang, tapi bermesej tau...

okay, next.. kamis adalah registration day.. jumaat sabtu ahad aku free. sape nak ajak keluar sila la bagitahu ye.. tapi konfem la aku tak nak.. haha.. aku tengah fikir aku nak buat apa la sepanjang 3 hari tu... dating?? jumpa misha? keluar?? duduk hostel macam buat aku tension sebab aku akan rasa homesick dan touching dan fikir pasal macam2 sampai benda tak logik.. aku tak nak sebab benda yg aku fikir boleh buat aku jadi bangang dan gila babun..

aku suka gambar bawah ni..korang tengok bulu mata dia belah kiri.. haha.. kesian...


4 comments:

. . . h u s n a . . . said...

ha... ta phm...
knpe dgn bulu mte die?? cerita ko mcm tgantung je ni...

Sakina Kushairi said...

owh! ni time die buat persembahan tadika.. mak die mekap baek punyetapi tang bulu mata palsu tu tak gune sepasang tapi sebelah. mak die kerat 2 je :D
sebelah elok sebelah lg yg cacat :p

::..dYa..:: said...

best layan blog en. zack, memang sempoi laa
comel muka budak tu

Sakina Kushairi said...

dia: best kan... sempoi je :D
tu sepupu, baru 6 tahun. :)