Wednesday, May 26, 2010

dear friend, nazihah =(



Ya Allah, permudah kan lah segala urusan ke atas sahabat ku nur nazihah abd manan, KAU berikan lah kekuatan ke atas nya untuk menempuhi dugaan MU.. Ya Allah, tetap kan lah jalan takdir yang terbaek buat sahabat ku.. hanya ENGKAU yang maha berkuasa ke atas semua makhluk dan ciptaan MU..




gambar adelah terpelihara!


ziha,
kau kuat,
sebab tu ALLAH bagi dugaan ni untuk kau,
kuat ye,
kau mesti kuat terima semua ni,
kau mesti kuat tempuhi semua ni,
aku, semua kawan2 kite sentiase mendoakan yang terbaek untuk kau...




by ths time, ziha nazak..
menulis dengan keadaan tangan menggigil dan menangis teresak esak =(

7 comments:

Lun said...

apa yg brlaku kat nur nazihah sbnrnya? boleh share?

mizzbutterfly said...

kina...aku da text lala..lala ckp..alhamdulillah..gha da stabill.. semalm die ade operate kat jantung...mgkin sbb itu la.. keep praying of her... GHA... BNGUN CEPAT SAYANG,,,!!!!

kiiinaa. said...

lun:dlu ade virus attack brain die
nt sy update lg ek =)
btw,,die bru meninggal tgh hari td
huhu

wani:wani,aku sdey sgt sgt sgt!!!

.JueJay. said...

huh?
dah meninggal.
al-fatihah.
takziah. hmph.

kiiinaa. said...

aah jue,kwn kte dh meninggal dlm 12 jam dh
huhu

tester said...

salam kina,
Salam takziah buat family Allahyarham
Ziha. Sy ade kwn di DongYang Technical School, kwn sy ckp ye ex-bf Arwah Nazihah.
Ye bgtau, arwah mmg baik. Kina, Allahyarham
Nazihah ade FB x?sekadar nk bc + jenguk
laman sosial arwah, wlpn xbkesempatan knl dgn
arwah. AlFatihah buat Allahyarham.

kiiinaa. said...

salam tester.. thanx for ur concern =)
arwah dlu ade fb,tp since die x sedar, account die dh deactivate..so skrg dh xde.huhu