Thursday, May 27, 2010

masih terasa..



salam....

pagi tadi aku pegi sekolah adek aku, ada anugerah kecemerlangan.. since majlis tu buat kat dewan, aku teringat dewan tikl..

seronok nye zaman sekolah,,
seronok nye tengok budak2 sekolah tu menyanyi lagu Negaraku, lagu sekolah diorang,,
seronok nye tengok diorang gelak ketawa..

majlis mula dengan menyanyi lagu Negaraku, aku sebak, rindu nye sekolah, rindu nye kawan2, and the most important is aku still lagi teringat kan ziha.. sebak, slow slow slow air mata jatuh, dalam dewan yang bergema lagu Negaraku...

then waktu penyampaian anugerah.. sorang sorang naek atas pentas.. dengar prestasi diorang yang sangat hebat, aku teruja, sebak lagi sekali... teringat ziha yang gigih study dekat dorm dulu.. dalam hati aku "adek2 korang belajar lah sungguh, sambung perjuangan seseorang yang tak sempat untuk berjuang".. maksud nye korang faham tak?

boleh kata sepanjang majlis memang aku diam seribu bahasa, 100% fikiran aku melayang kembali pada zaman sekolah yang indah sangat sangat...

tadi lepas magrib aku baca surah yassin,, sebak,, sedu sedan..

and sebak jugak bila baca entry ni kat blog fafaz,,,

''adik,pergilah... mama dah maafkan semua kesalahan adik. semuanya! adik pergilah dengan tenang."
''mama tahu adik dengar kata kata mama. adik pergilah. mama redha"


may u rest in peace.. =)


3 comments:

mizzbutterfly said...

bile da turun KL nnti info2 la..kite same2 gi kubur arwah yerk...take time untuk keadaan kembali kepada asal...

NFA said...

same. start crying time bc yassin td. dr smlm try tahan. but then hari nih tak tahu npe sedih gila gila.
:(

Ken Wooi said...

sorry to hear about the loss..